Bara 12 skoldagar kvar nu :)

Idag var väl helt okej antar jag.. Började med NaSc, fattade vad vi snackade om och det var inte helt lätt ;). Fick några gloosor tills nästa gång... Iaf sen var det gympa, hade några snubbar som skulle hålla lektion för oss för de höll på att utbilda sig till lärare. FAn vad deras engelska sööög!! HAha I'm going to do a "gympapass". Suck..

Så först en massa lekar och sen "gympapass". Lite som Friskis och Svettis, was reminded why I dont' do such things.. Blev sådär äckligt varm och röd i ansiktet. Uscha! Haha sista övningen skulle alla ligga på rygg i salen och bara slappna av. Tydligen skulle man blunda vilket jag inte gjorde, och vad får man syn på? Jo en kille i klassen ligger där på gympasalsgolvet med bonge.. Hahahahha, gud vad jag höll på att skratta. Bet mig i handen skithårt för att inte skratta så har bitmärken fortf. Hahahha..

Käkade lunch rätt fort, müsli, klementin o vatten. Mums. Sen 1/4 bounty :). Svenskaprovet gick väl sådär iaf, var några kluriga frågor men sista delen kändes helt ok. Hoppas på det iaf. Fick tillbaka våra dikter också, gick helt ok. Engelskan var rolig, först fick vi tillbaka nationella. Mvg på alla delarna, så jävla skönt, trodde seriöst att jag skulle få VG, men hela klassen hade tydligen uppnått MVG-nivån. 90/92 på läsa och fullt på hörförståelse. ASSKÖNT!!!

Satt och typ lärde oss lite nya ord, helt ok faktist, ska ta och lära mig dem någon dag framöver. Sen när vi gjort dem så sjöng vi julsånger, myyys! Spanskan var också helt okey, kollade lite på film, sen satt vi o pratade i grupper:)). Nu sitter jag o pluggar lite kemi och ska käka alldeles strax.

Men först ska jag tipsa om en tävling hos Hannah där man kan vinna en VR-bag med lite smått i. I want!

Kommentarer
Postat av: Kasparuna

Very interesting site --- quite informative

2009-12-03 @ 14:02:53
URL: http://kasparuna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0