Avslutning, shopping o söta föräldrar

Började alltså vid 12 idag, vaknade dock redan vid 8 då jag fick sms och jag råkade ha somnat på mobilen -.- Gick upp runt 9-10 och sen till skolan. Körklasserna sjöng och rektorerna höll tal; japp vi har typ 2-3 st. En till svenska, en till engelska och en till hela skolan tror jag :S. Känner dock bara igen Mr Powers = Engelska sektionens rektor. Elevrådet bjöd på pepparkakor, polkagrisar och choklad, mumsa.

Alla kramades en massa, var rätt sorgligt faktist, har umgåtts så intensivt med klassen i ett halvår typ :S. Var iaf tvungen att snacka med kemiläraren så gick och letade reda på honom. Han räknade ihop poängegn ifrån provet så jag kom upp i mitt vg. Är inte nöjd menmen, kommer aldrig vara nöjd så orka bry sig.... Jag o Emelie stack hem till mig, jag käkade o bjöd henne på lussebulle :)

Iväg till vällingby, köpte dock bara ett par trosor, men kom på att jag ska köpa en key-finder till farmor. Hon slarvar alltid bort sina saker;). Sen så typ visslar man på den så börjar den tjuta. Perfekt till farmor, sen ska jag hitta en sån där värmemojj också, en till mormor, en till morfar o en till farmor tror jag ;):P. Kusinens klappar är helt klara så ska träffa henne imorgon i stan. Fast skulle åka in dit med Emelie först, o sen kanska jag ska dit med en annan kompis också? Klurigt.

Sen var jag o mamma o köpte gran, fick bli en smal gran detta år då vi blir 11 pers. Berättade för mamma att KiChol i min klass skulle vara ensam hela lovet, så nu är både hon och pappa på för att KiChol ska spendera julafton här. Hahahaha, ibland är mina föräldrar världens sötaste faktist. Så ska försöka få tag på honom och hälsa att han är välkommen hit på julafton om han vill ;). KiChol if you read this, you're welcome to my place at Xmas eve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0