2day

Idag var intensiv idag igen :/.Jag som hade planerat att slappa..  Iaf först åkte jag o Izabelle till Kista, blev lite shopping som vanligt, köpte en nagelstärkande gele från Deborah, en svart glitterliner från Viva la Diva o Paris Hilton parfymen i hjärtförpackningen. Allting på rea, måste väl erkänna att jag är grym, tror det var minst 50% på alla..

Paris Hilton parfymen är ju min bff, så det råkade bara vara tur att jag hittade en sån för halva priset på Lindex :D. Min förra sprutade killarna i klassen slut på genom att spraya på varandra med den -.-

Iaf sen åkte jag hem till farmor, där jag käkade middag med familjen, farmor, faster, kusin, fasters kille o hans 2 söner:). Fick lax o sen efterätt, jäklar vilket svullande... Letade efter farmors smyckeskrin också som verkar vara spårlöst försvunnet. Sen åkte vi iaf hem  o har hunnit fylla i min nya, snygga, rosa almanacka :)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0