The Voice mojjet

Igår vart det The Voice konserten. Först kom Ia hit och var här typ hela dagen, vi sminkade oss och de fjantade sig en massa. Jag käkade lite middag i form av potatis innan vi stack och de tog varsin korv på grillen.

När vi kom in var det som väntat massor med folk där men jag armbågade oss fram till rätt bra platser ändå. Men sen kom ett gäng turkar som "skulle bilda ring"=mosa alla runt om=oss. Gah hatar sånna, sen höll de på och muckade gräl mitt i publiken:/. Stod iaf bredvid en trevlig tjej som jag fick snåla paraply av när det började regna:)

Så när de knuffade sig och hade sig så vi höll på att trilla omkull så gav vi upp och gick därifrån. Jag behövde luft och gick ut från folkmassan och de stod kvar fast lite längre bak, dvs lite säkrare (körde med att de fick gå in i massan på det villkor att jag var med ;P)

Träffade David och hans kompis och sen träffade jag på Nathlie och Emelie :)). Nathalie  Davids kompisar var iaf stora så då var det inga som knuffade på oss vilket var väldigt skönt :-). Så vi stod hyffsat bra till, såg scenen bra iaf :). Till slut kom Petter och Kna connected som jag ville se:). Annars var konserten rätt död. För mkt snack imellan artisterna -.-

När det var slut så åkte vi hem iaf. Kollade på Truman show när vi kom hem, höll dock på att slockan i slutet så gick och la mig ist :)

Kommentarer
Postat av: Mikkeljenny

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2009-10-13 @ 10:07:31
URL: http://mikkeljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0