Täbytour-deluxe

Bwaha nu är jag hemma från Täby igen! Först kom vi hem till mormor och efter en stund kom kusinerna Nea och Pips. Vi lollade runt i trädgården klippte gräs, spelade kubb och badminton. Käkade lunch och gick till lekparken:)) När vi kom hem sov jag middag och sen käkade vi. Deras mor kom och hämtade dem och jag, syster, mormor och morfar satt och skrev på djur.

Och när vi satt där vid köksbordet så såg vi moster, mosters sambo, Ninna och Joppe komma ur en bil. De hade fått flera kilo glass av nån på nåt Ica som hade fått fel på sin frys. Så de hade flera sopsäckar glass hemma och tänkte bara komma förbi för att käka lite glass:P. Så vi spelade fotboll och kubb och for runt som de små alltid gör:P

De små åkte hem och vi sov. Dagen därpå ägnade vi förmiddagen åt att klippa gräs osv. Sen åkte vi till Kvarnbadet och badade med moster, Ninna och Joppe. Hem och gjorde middag och sen glodde vi på tv. Såg nån film typ Armageddon ^o)

Tredje dagen åkte vi till nån ö nära Waxholm och badade med moster Pia och Pips. Haha vi spelade t.o.m. Land och Rike som inte vi har gjort på jag vet inte hur länge:P Skoj var det iaf. Åkte hem och spenderade kvällen hos kusinerna. Såg Paris Hiltons film, plockade blåbär, käkade blåbärspaj, spelade monopol osv. Neas kille sov över också och han var faktist trvelig han med :) (BWAHA han tyckte att jag var tuff)

Dagen efter (igår) mötte vi mamma i Täby centrum. Så numera är min torrschampoohistoria slut för denna gång. Blev även 2 st dubbel-eyeliners från Rimmel i färgerna rosa-plommon och brunt-guldbeige. Sen så hittade jag ännu en eyeliner på zara i guld, en silverögonskugga och en genomskinlig mascara.

Och precis innan vi åkte hem hittade jag även ett silvrigt diadem och ett par tofsar på Indiska:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0