Sovmorgon, fotboll och inköp

Gah när man har sovmorgon till 10 i 10 så vaknar man klockan halv 7 och kan inte somna om.. Vad äär det för värld vi lever i??!

Var duktig igårkväll och skrev det där gympa-grejjet. Efter det vart det fotboll; Vänskapsmatchen mellan Sverige och Usa.. Och vi vann, trodde verkligen inte det efter att ha sett första halvlek där vi tabbade bort bollen hela tiden men det berodde nog mkt på att andra halvlek var inte amerikanarna lika på bollinnehavaren.

1-0 till Swe blev det iaf för den som missat det och vinnande målet gjordes av (otippat efter första halvlek) Kim Källström som slog in en vänster. Måste erkänna att tyckte att det var lite löjligt hur Zlatan först missade sitt skott och satte den MITT på målvakt och sen nickade in i ribban. Zlatan du kan ju mkt bättre ;)!

Aja detta är ingen fotbollsblogg så jag slutar innan jag skriver bort mig ;). I tisdags var jag iaf fall i Solna och köpte torrshampo, ny mascara, en rosa jeanskjol (som jag hittade på GinaTricot föfr 29 kr...) och lyckades undertiden glömma min mapp med alla papper från Kungsholmen i..

Så när jag satt på bussen påväg hem så insåg jag att jag glömt den där så jga ringde och så hoppade vi av vid första bästa station och knallade tillbaka... Smidigt? Näe inte spec... Juste köpte en grå väska på Åhlens också för 50 kr, har kollat på den förut och ibland kan man inte stå emot, spec när priset var såpass reducerat :-))

Kommentarer
Postat av: Sondreadriana

Interesting. No more comment :)

2009-03-27 @ 11:03:19
URL: http://sondreadriana.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0