Onsdag=lång dag

Uuurk idag var längsta dagen:/. Började 08.30 med Natural science (som vi bara har 1 gång per vecka även fast programmet heter natural science programme...) Slutade några minuter tidigt för vi skulle fotograferas ://.

Trodde dock att det var klassfoto men idag var det tydligen bara det individuella foton.. Efter det har vi gympa som jag och Arusa kom lite sent till då vi blev fotograferade sist och jag var tvungen att sätta på mig långkalsonger osv... Spelade fotboll och "ultimate frisbee"..

Lunchen käkades jäääättefort (vilket inte var så svårt då det var äcklig mat) för att vi hade bara 20 min rast :O. Svenskan var ok, hon är lite tråwkig ibland dock. Engelskaläraren var inte där nu heller så vi fick vår roliga kemilärare ist. som inte drog sig för att tvinga oss göra kemi..

Han släppte oss tidigt dock, så fick en timmas rast. Så när jag var påväg ner med de andra så mötte jag på Jossan som jag inte har träffat på typ en vecka :O. Så fick följa med hem till henne och käkade kladdkaka och frukt, mums. Josefin saved my day!

Spankztahn var tråkig, läraren är rolig men ogillar spanska nuförtiden, lite snurrigt med all grammatik. Och sen hadevi ju en läxa som jag inte hade gjort vilket resulterade i en lost Elsa på läxförhöret.. Hoppas det gick bra...

Huvudvärk smög sig även på runt halv 3 vilket resulterade i ett rätt så underligt humör. Huvudet gör dock fortf. ont, misstänker väderväxling på g...

Kommentarer
Postat av: Ki Chol

Tjena bruden!

2007-08-29 @ 20:48:24
Postat av: Izabelle

tråwkit? spankztahn?
vad i helvette?

2007-08-29 @ 20:57:09
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Elsa

Ki Chol: Hejsan :))
Izabelle: tråwkigt blev det av bara farten och spankstah är något jag och Adam har kommit fram till, don't blame me!

2007-08-29 @ 23:19:22
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0