Mina växter and now I'm off

För en gångs skull kom några sånna här frågor som jag tyckte var någolunda intressanta.

 

  • Vad har du mest av; blomväxter eller gröna växter utan blommor, har du någon favorit?
  • Bwaha har mest gröna växter

  • Har du balkong, trädgård etc. där du odlar något själv, vad? Om inte, skulle du vilja odla, vad/varför inte?
  • Japp har min lilla balkong där mina växter bor på sommaren, och så har jag en liten svart vinbärsbuske som kommer från Dalsland nere i trädgården också.

  • Vilka växter tycker du är lätta/svåra att hålla levande?
  • Mitt äppelträd är jättelättskött och samma sak med aloe vera växterna,kaktusarna och palettbladen. Svårare är orchidéen..

  • När du köper växter till dina fönster, hur tänker du då?
  • Ett de ska vara söta, lättskötta och solläge..

  • Anser du att du har gröna fingrar? Varför/varför inte?
  • Noops, tyvärr

    Aja nu ska jag sluta geeka mig om mina växter och dra iväg till Vällingby för almanacks-jakt ist. Dock fick jag varken tag i Jossan eller Pissbelle som jag hade tänkt tvinga att följa med -.-


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0