Min dag

Idag var en lång dag. Började halv 9 med Natural science A. Sen var det PHE. Fick springa men hade inte mina skor med mig så kunde bara springa nån kilometer. Springer i Rålis=folk som kollar -.-

Lunch där det serverades panerad fick med potatis och sen svenska där vi pratade lite om studieteknik. Igår fick vi nämligen skriva uppsats om någon dikt :-/. Not a nice start. Engelskan fick vi rita lite på och sen gick vi på promenad.

I spanskan vart jag lite förvånad att det var spansk-engelska. Så där blir det träna både spanskan och engelskan:). Hon var iaf trevlig och jätteglad. Fick spela spel och sen -vid tio i 5- så slutade vi.... Gah kan med detsamma berätta att onsdagar inte är mina favoritdagar ;)

Sen nu på kvällen åkte jag och pappa hem till farmor som genomgick en ögonoperation idag som blev lyckad:). Men det skulle ta ett tag innan allt är "klart" och "färdigläkt".  Aja nu ska jag vara engagerad och skriva en grej till gympan om mig själv. Wuho....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0