Min dag, latte, shopping och hemma hos Josefinaren!

Idag var en skön dag. Först social science; fick lära oss vårt skolprogram "Fronter" av datasnubben "Alen". Det ägnades typ hela lektionen till vilket gjorde att vi slapp skriva vår artikel. Efter det hade vi gympa, var helt okey, friidrott inte riktigt min grje men funkade.

Till lunch var det hamburgare, satt med Babak och Charlie som hade någon politisk diskussion. Matten var lite seg men till slut så fick vi räkna. Blev även bestämt att vi ska vara Simpsons till karnevalen. Efter ringde jag Linn men hon slutade inte förrän 4 så åkte hem.

image142
Min latte med lite pepparkaks/vanilj/chokladsmak


Det bidde en giganstisk latte när jag kom hem och lite annat smått och gott ;). Åkte in till 4 igen och träffade Linn. Vi slog oss ner på donken och fikade lite sen gick vi till Lindex där jag köpte massa strumpor. Hade ju en rabattcheck på 50 kr så passade på att utnyttja den.

Vi gick in på Mixage där de hade jätterea på sina skor. Linn hittade ett par som hon kollat in tidigare och jag hittade ett par som jag var lite sugen på i Borgholm. Priset för två par skor var 199kr vilket har helt okey om ni frågar mig ;).

Fanns även Friis&co skor med kedja på i beige och grey för 200 kr som jag ångrar lite att jag inte köpte.. (Måste även påpeka att på tunnelbanan påväg hem kom en tjej fram till mig och påpeka att jag hade fina skor och undrade vart jag köpt dem. Sa ju att de var söta!

image143
Min söta ballerina


Hittade även en fin tröja från Vero Moda i svart med stor krage. Är inte 100 på om det var den som jag provat tidigare men snygg var den och för 129 kr blev den min!

Med mitt lokalsinne och Linns lojalitet så hittade jag även till Accessoras showroom. Linn köpte en Rosebud-jordgubbssalva och jag ett läppbalsam som luktar kaffe+choklad=mocha. God I love it!

Hem och käkade god mat och duscha och sen var det iväg till Josefinaren. Var en hel del folk där och det var kul eftersom det var ett tag sen jag träffade dem. Efter ett tag kom även Elli som hade vart på nollning men hon levde :))

Henne träffade jag sist då jag var och såg Simpsons the movie vilket var på tok för länge sedan. Drog hem vid tolv för att idag ska jag iväg på båtmässa med lillasyster!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sånadär har jag typ också! skorna pratar jag om! Fast mina är blårutiga:P
There NIICE!

2007-09-01 @ 13:23:36
URL: http://hulkvinna.blogg.se
Postat av: Elsa

Nathlie: Hmm, har jag sett dem :)?? Mina får iaf vänta på att bli använda tills nästa sommar men hann med att använda dem lite fram & tillbaka till/från Jossan

2007-09-02 @ 18:44:38
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: lina

sikka söta skor! :)

2007-09-03 @ 19:22:11
URL: http://rosalamm.blogg.se
Postat av: Elsa

Skynda fynda vid Fridhemsplan;)

2007-09-03 @ 22:29:08
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Kissblade

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2008-01-16 @ 11:48:53
URL: http://kissblade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0