Långlunch, kräftan och supersöt tröja

Sitter hemma just nu då jag har långlunch :)), 2.5h blev den då vår Phe utgick. Så nu är jag hemma för att packa för i helgen så är det Kräftan ute på Högböte XD (Gör aldrig sånna smilysar men detta är ett undantag då jag verkligen LÄNGTAR till Högböte!!)

Iaf så har jag nästan packat klart, ska ta och käka lite imellan och sen ska jag packa min necessär och sminknecessär. Börjar igen vid 12:10 så ska nog sticka runt halv tolv-kvart i tolv igen. Alla andra i klassen skulle typ in till stan tror jag men inte jaag ;)) FÖR JAG SKA TILL HÖGBÖTE :D

Bwaha nu har jag hnnit äta och sitter nu och dricker på min latte :] med kardemumma, vanillinsocker och kanel i, mumma! Återkommer!!

image137
Jättesnygg -men dock lite lång- stickad tröja som jag borde köpa... Provade dock en för stor en och hoppas på att en mindre strlk är kortare:)). (billig är den också, 199kr :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0