Första dagen på Kungsholmen

Första dagen på Kungsholmen idag. Gick helt okey faktist. Men påvägen in mådde jag så fruktansvärt illa för jag var nervös... Kom dit i tid, såg nån film tsm med hela engelska sektionen och sen gick vi till respektive klassrum. Hamnade bredvid någon tjej som hette Julia som var trevlig:). Våran mentor var lite virrig men väldigt gullig. Visade sig även att hennes man hade växt upp i huset mittemot mitt.

Så vi satt där och fick massor av information. Elevrådet (som Ninnas storebror Theo råkade vara ledare för) kom med en liten guide om skolan "the survival guide" som även innehöll en Mars;). Efter allt sådant gick vi ner och åt i matsalen, pasta med köttfärsås, åt inte så mkt dock då jag fortfarande mådde illa sen jag vart så nervös innan skolan...

Satt med Julia och några andra människor, Emilia, Farre(?) och en kille som jag inte kommer ihåg namnet på8-). Träffade även nån tjej som hette Ragna som liksom jag var en av de TVÅ blonda tjejerna i klassen :O.

Efter lunch fick vi gå på rundvandring i skolan och sen slutade vi. Men jag skulle vänta på slöa Jossans klass.. Väntade med en tjej som jag gått på scouterna med en gång i tiden(way back). Cornelia heter hon och hon hade också börjat på Engelska sektionen, fast på sam.

Väntade men sen kom hennes kompis så de stack och jag väntade ytterligare på Jossan -.- Tillslut kom hon ut och vi åkte hem till henne och fikade osv.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh, jag börjar imorogn, du hade rätt, svaret var rosendal XD

2007-08-19 @ 11:20:38
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Gah, vilket betyder att just nu har du sommarlov medan jag har helg :P. It sux!
Wuhooo, vågen för mig!

2007-08-19 @ 17:26:46
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Aquatiqonline

Very well done site! Please keep up the good work.

2010-09-30 @ 13:59:05
URL: http://www.aquatiqonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0