Fiiiiiiiittta

Ärligt talat vad är det för fel på mina föräldrar. Var hemma hos Jossan idag, vi bakade och sen kom Jim och vi fick middag hemma hos henne. När vi åkte hem till Bromma så träffade vi på Izabelle och Nathlie så stannade och snackade med dem.

Och eftersom jag inte ringde (dvs glömde ringa och rapportera att jag var tillbaka i Bromma) så ringer de vid kvart över 11 och är skitsura och tvingar mig att komma hem "genast"..

Ärligt talat är de dumma i hela huvudet? jag är 16 åre och sköter mig enormt bra om man jämför med folk i min ålder. Jag dricker inte, röker inte, umgås med normalt folk, sköter skolan osv. Vad har jag gjort för att bli bestraffad så? Är det för att de vill plåga mig eller för att de tycker det är roligt att se mig arg?

"Men det var bara för att d inte hörde av dig" aaaa jo exakt för att dagarna innan så har jag fått vara ute en kvart längre. Vad är ert problem, när jag är ute själv och promenerar omkring lite här och var med min mp3 får jag komma hem runt 12 nån gång, men så fort jag umgås med mina kompisar måste jag vara hemma tidigare -.-

"Så länge du bor här är det våra regler som gäller" Tror ni ärligt att jag vill bo här eller?? Ni är seriöst helt genomkorkade...

Kommentarer
Postat av: fossa

Du kan få bo hos mig....kram

2007-08-15 @ 02:23:19
Postat av: Armanrebecca

Great site

2009-01-29 @ 08:53:06
URL: http://armanrebecca.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0