Trasig dator, obrukbar fot och promenader

Gwahaha, jag och lillasyster har lyckats pajja våran vanliga data så nu får jag sitta här nere ett tag framöver. Igår vann jag över min fot iallafall, eller alltså den är ju fortfarande rätt obrukbar men jag var iaf ute och gick 1+2 h igår :):).. Muy bien Elsa, egentligen var det tänkt att jag skulle ut och springa idag igen men tyvärr så är den lite för seeepää för det ännu.

Iaf så var jag ute och gick med Emelie i 2 h. Vääldigt skönt trots alla miljoner paddor(asså på riktigt vart vi än var så låg det paddor överallt *PANIK*), två bilar backade väldigt mysko på samma gata, nån gubbe som vill "ha något att röka på" vid Islands vilket gjorde att vi fick fly till Änbgyplan igen 8-). Väl där så mötte vi några fula snubbar i trappen där.

S(=snubbe) - eh får man fråga vart ni är påväg?
E - Ööööööh typ upp och sen typ ner?
S- Jaha, det var den bästa jag har hört på länge, är det okey om jag snor den från dig?!


Sen haltade jag hem igen, haha såg snubbarna en gång till och de började gå efter mig så jag haltade lite extra mkt och då försvann dem :P;);). MOWAHAHAHHA. Och fortf. turkar på pa, sluta skriva till mig?

Kommentarer
Postat av: Fredrika

HAHA XD

2007-04-15 @ 12:03:36
URL: http://piipen.blogg.se
Postat av: Elsa

Min dag är till för att underhålle pips ;)

2007-04-16 @ 07:49:13
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0