Svenskaprovresultat, sol och fuuuutboll

Det är/var varmt ute :)). Vi fick sitta ute på svenskan t.o.m. Fick tillbaka proven i svensk litteraturhistoria, gick bra.. Borde tacka den människa som jag ärvt mitt minne ifrån :P.

Resten av dagen var också helt okey, killarna och jag slogs dock lite, eller rättare sagt, jag slogs med Adam och alla andra slog mig ^o). Känn er oälskade eller nåt! Lunchen spenderade vi på taket, solandes :D:D.

När vi var ute på svenskan hann vi med att spela fotboll också, riktigt mysigt. Jag ägde Malik, HAHA. Dock så kunde jag inte riktigt springa med min kära fot. Funderar verkligen på att kapa av den, den är bara till besvär |-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0