Stan, Nivea dagcreme och pysselplaner

Chupp. Nu sitter jag här igen. Igår hände inte så mkt. Åkte in till stan som planerat. Väskutförsäljningen var dock ingenting att ha.. Träffade upp Izabelle och Camilla efter ett tag och vi promenerade runt tillsammans och kollade i affärer.

Köpte mig bara nödvändiga saker :]. Hårspännen i ett JÄTTEPAKET, tonad dagcreme från Nivea young serien, "partyfeet"-grejer att ha i högklackat, plånbok (som jag bangar på idag och därför ska lämna tillbaka), en bodysplash som luktar godis och sen ett par rosa spetstrosor :D. Me like MUCHO

Idag har jag inte hunnit med så mkt. Innan frukost så stack jag ut och sprang även fast det blåste som tusan. Idag så händer inte så mkt. Funderar på att fixa lite med ett par gamla trasiga miss 60 jeans. Spräckte ju dem för något halvår sen men kan verkligen inte slänga dem. Så funderar på jeansshorts eller en kjol. TÄNK ELSA TÄNK

Kommentarer
Postat av: Albinvilma

Great site keep up the good work

2010-05-13 @ 11:34:03
URL: http://albinvilma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0