Stan, kusin och second hand fynd..

Gwaaah, min fot gör ont. Aja iaf. Igår ägnades på stan med kusin och lillasyster. När vi skulle på tunnelbanan som kom precis när vi stod utanför spärrarna så har lillasyster tappat bort sitt kort vilket gör att vi får vänta på nästa tunnelbana.. När vi tillslut kom fram till Hötorget gick vi in på mitt lilla favoritcafé och köpte pastasallad som vi tog upp till trappan där vi satt med alla andra turister och käkade.

Och btw gissa vem jag träffar om inte Love. Ser honom, fixar håret så att ansiktet inte syns, vände bort huvudet och springer därifrån.. Behöver jag säga att jag är en social människa?

Vi sprang runt lite här och var. Urban Outfitters, SOUK, Gina tricot, HM, osv. När vi gick  imellan UO och SOUK så hittade vi COW parfymeri och Antikt, gammalt och nytt. Har aldrig lagt märke till den lilla tvärgatan förut så jag vart iaf glad. Sen blev jag ännu gladare när jaginsåg att jag faktist visste vart jag var någonstans :D:D

Jag åkte hem kort därefter med bara 3 saker :O. Köpte 2 par trosor på Gina Tricot och ett miniläppglans på Pashion :)). De stannade kvar för de skulle på bio och se "The Epic Movie".

Idag har jag inte gjort mkt. Mamma tog med mig till den lilla second hand butiken i Ålsten och jag hittade ett par jättesöta ballerinor :D:D. Var verkligen en söt affär där märkeskläderna trängdes. Allt från V&R-tröjan från HM till Juicy Couture jeans. Sen har jag ju sprungit också :D

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Köpte du någe?
:):)

2007-04-13 @ 22:01:31
Postat av: Elsa

Japp, leopardprickiga ballerinor. Helt oanvända :))

2007-04-14 @ 00:03:27
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0