Sol, frukost och städa i högklackat

Wiiiie, det är sol ute :)). Satt på balkongen och käkade frukost föur i bara underkläderna utan att frysa. Just nu letar jag knappar åt en GinaTricot-kofta, går väl sisådär. Sen så håller jag på att städa mitt rum lite smått också. Problemet är min fot. Vaknade vid sex imorse och insåg att varje gång jag rörde tårna så gjorde hela foten ont.. Men jag har lösningar på allt; i högklackat gör det inte ont så gissa who's cleaning in high-heels?

Update: Efter 10 min så gjorde foten precis lika ont igen. Verkar som om det blir en stillasittande dag idag :/

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Jag måste säga att jag var lite skeptiskt till högklackat med ont i foten..

2007-04-14 @ 11:31:32
URL: http://amandabacktorp.blogg.se/
Postat av: Elsa

Haha joo, men jag har typ felbelastat den när jag sprungit så det gör bara ont när jag går vanligt ^o). När jag går på tå så känns det knappt :))

2007-04-14 @ 14:51:18
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0