Sjouuuk, kusiner och lite ångest

Hmm, jag sitter och kollar(lyssnar) på
disneysånger på youtube. Mår fortfarande inge bra men jag överlever. Igår så hann jag med en promenad på en timma och det dog jag ju inte av så.. Vid halv sju kom kusinerna, faster, fasters pojkvän och fasterspojkvänssöner. Snurrigt? Näe inte spec.

Först skulle de kolla på något program på ettan. Jag och syster käkade middag och sen gick vi upp och tittade med dem. Dock var det lite virrigt, en försökte lyssna på vad de sa på teven och de andra pladdrade konstant och frågade miljoner frågor. Och när jag skulle berätta om vad som hände i programmet visste jag inte vem som var vem så jag gjorde det mest jobbigt för min kusin:P.

När det var slut så gick vi ut alla 6 och hoppade studsmatta. Lollo hoppade med mig en stund och eftersom hon är liten som en sticka fick jag henne att flyga ovanför mitt huvud. Glömde situpsen sen på kvällen så lite ångest idag :/. Det är snö ute.

image112
Någon är söt när hon hoppar <3

Kommentarer
Postat av: Rasmusandrine

I love guest books, keep up the good work!

2010-12-08 @ 07:16:32
URL: http://rasmusandrine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0