Polisen, syslöjd och Adam goes rosa slingor (min bögkompis nästa?)

Började dagen med sovmorgon=sköönt. Matte.. Sen var det språk vi fick gå till datasalen, påväg dit mötte jag sleepyhead Adam som hängde med eftersom han var rädd att tyska-fröken skulle strypa hoom för att han kom försent.

Sen var det lunch, var med pojkarna i matsalen. Sen gick vi vidare till Islands fär vi stod och pratade. Gustaaf drog ner sin mössa så han inte såg något och alla andra började kittla, slå, putta och jävlas med honom (haha Gustaf som boxar blint i luften är en rolig syn). Efter ett tag när de hade slutat (och övergått till att sparka på mig ) så rullade det in en polisbil.

Polisen hoppade ur och gick mot oss och undrade om vi hade gett Gustaf spö. Hahaha Gustaf spelade på och pekade ut långeman men Polisen fatta att han drev. Aja rätt härlig Polis faktist. Sen var det mentor, jobbig som vanligt.

Syslöjden var rätt jobbig så jag och Izabelle kilade ned till träslöjden för att slipa hennes fickkniv (hmm, ofta det gick bra). Aja vi hjälpte Gustaf att måla hans trälåda vilket slutade med att Adam fick röd färg i håret. Haha, så nu var det typ lite rosa.. Hjälpte iaf honom att få ut större delen av skiten.

Juste på syslöjden hade de tydligen en "hjälplista" för hjälp av läraren och sen hade de även gjort sig en "Elsa-lista" haha gullungar. Gillar er nu för tillfället, får väl hoppas det håller i sig. Sen var det tyska helt okey. Vi skrev en text om en lesbisk tjej som hade en papegoja (Jag ville att hon skulle ha en bäver men det fick hon inte..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0