Nationella, bada i Mälaren och hälsokost

Uääkh, imorgon har jag det stora nationella provet i matte.. Ska sitta och göra lästal i 100min.. Börjar 09.35 och slutar runt 11. Skönt! Gustaf har fått för sig att vi ska bada imorgon, får väl se hur det blir med det men skulle vara rätt skönt :)) (VAD SÄGER JAG?!!! DET KOMMER VARA SNORKALLT!!)

Hmm, nu på eftermiddagen har jag hunnit med att fixa ett bankomatkort, hälsa på farmor i hennes nystylade hus och sen åkte jag och mamma upp och köpte b-vitamin och Beta-Karoten-tabletter på hälsokostaffären.

Kommentarer
Postat av: Torlive

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-11 @ 08:41:13
URL: http://torlive.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0