My lousy day

Till råga på allt så har dagen vart rätt bra men den känns inte bra. Hmm, kan inte riktigt sätta fingret på det (haha jo det kan jag visst men det tänker jag inte skriva :b) Japp jag är klurig.

Sen så skriver det en massa folk till mig på pa också vilket gör mitt liv ännu hårdare. Exampelvis så kom detta fårn en okänd person idag: 

"hej kan du inte bli min flickvän. Jag är trött på singel livet. Jag är jatte söt snäll trevlig kille. Jag kommer älska dig jatte mycket."

Asså palla vem hade ni tänkt er skulle falla för det där?!(Patetiskt nog läste jag hans gb och det verkade sorgligt nog som att en tjej hade fallit för det och gett honom hennes nummer osv..) Gaah blir så förbaskat trött. Var får alla min pa ifrån? Blev tvungen att ta bort bilderna i hopp om att det ska sluta. Vad är det för värld vi lever i?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0