Min stackars, stackars fot...

OMG vad min fot gör ont. Att ta sig från badrummet och hit gör ont som satan. Misstänker att jag felbelastade den när jag var ute och sprang. Nu känns den iaf som jag vet inte vad, haltar gör jag också :(. Tog mig ned till Konsum för att köpa frusna hallon. Påvägen ned var det okey, jag behövde bara rulla (och se upp för dussintals PADDOR, UÄÄÄKH).

Gå i affären gick väl sådär skulle längst in i hörnet så jag haltade på.. Fick tag i mina hallon och undvek med möda och smärta att krocka med folk i de små gångarna. Vägen hem = Helvette, fick gå på tå, ta stöd av cykeln osv. Et tag provade jag att bara gå vanligt och ta smärtan som en man (Jajajaja nu tjatar jag om manlighet igen..). Men när det gick typ inte så jag gick och svor för mig själv..  And this is how to make a short story long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0