Matteprovsångest....

Detta var värsta natten på länge. Jag har frusit, kalsvettats, haft huvudvärk och gissa varför? Jo jag drömde om matteprovet som vi ska ha nu på morgonen.. Har aldrig tidigare vaknat gråtandes men nu när jag drömmer om matteprovet då minsann passar det.

Har legat i fosterställning med Nalle inkramad mitt i typ. Sen har jag satt mig upp för att kolla klockan och försöka få lite vett i huvudet men självklart fungerar ju inte det.. Så jag har inte sovit (utan att vakna var 5.te minut) sedan halv 5 imorse. Har även hyperventilerat lite smått men det kan jag iaf stoppa..

Gaah just nu mår jag bara illa. Det går bort så fort jag gör något som får tankarna ifrån matteprovet, tex. läsa tidningen|-). Kan med 90% säkerhet lova att jag kommer att grina today så kör utan smink tror jag. Varför händer det här mig? Vad är det för fel på mig?!!

Kommentarer
Postat av: adamski

det är inge fel med dig<3, du är bara gjord för att gråta :P

2007-04-19 @ 17:37:12
Postat av: adamski

det är inge fel med dig<3,
du är bara gjord för att gråta :P

2007-04-19 @ 17:37:50
Postat av: adamski

Det är inge fel på dig <3
du är bara gjord för att gråta ;)

2007-04-19 @ 17:39:42
Postat av: Elsa

Haha jo!! Något är det fan :P

2007-04-19 @ 17:52:03
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: adamski

Det är inge fel på dig (hjärta), du är bara gjord för att gråta :P

2007-04-19 @ 18:10:51
URL: http://downfall.blogg.se
Postat av: Elsa

Hahahaha, jag tror att det är något psykist fel :P

2007-04-19 @ 18:17:53
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0