Mamma fyller år, slagsmål och småfynd

Tjoho, idag var en jobbig dag minsann. Sov riktigt dåligt hela natten, svårt att somna, sova oroligt och upp tidigt=hejkomochhjälpmig! Sen var jag tvungen att släpa mig upp ur sängen och väcka pappa eftersom mamma fyller år. Jag gick ner och satte på thé åt henne och hämtade ner pappa. Vi sjöng osv.

Bild på morgonen. Gjorde inte så mkt, fick börja om på min skiss för att den tydligen skulle vara större -.-... Spanskan spenderades i datasalen tillsammans med tyskagruppen. Hmm, jag och Adam slogs, Patrik gjorde det han nu gör, och Gustaf läste Aftonbladet.

Lunchen gick jag hem för vi hade ingen so=LÅNGRAST=). Så var hemma, insåg dock nu att jag glömde göra lunch som var planen. Käkade ett äpple och en banan så jag överlevde ändå! När jag kom tillbaka för musik var två av Adams kompisar där. Insåg att jag hade deras msn och tydligen hade snackat med dem i venten.

De var trevliga iaf, hann inte riktigt prata med dem. Vårt låtskrivande går inge vidare, Love jagade småbarn, Gustaf skar sig med glas och Malik typ satt :P. Kan ju inte påstå att jag gjorde så mkt själv heller, Ellinor var duktig iaf! LångPatrik, Max och co. skriver en låt om "underbara Elsa" Hahahahahhaa. Fan vad jag har skrattat idag, har garvat åt typ ALLT!

Sen hade vi svenskaprov som gick rätt så bra, dock lite skum poängsättning, för mvg får jag ha typ 5 fel av 80. Palla?! Det gick iaf bra, när jag sedan kom ut så var hela korridoren allmänt rörig. Haha men självklart hade killarna hamnat i slagsmål. Och självklart håller jag på att garva ihjäl mig medan alla tycker att jag är dum i huvudet.

Engelskan, hmm. Datasal. Jag, LångPatrik och Love kollade om man kunde nudda pannan i knät om man håller benet rakt. klurigt, jag är rätt ovig men klarade det ändå, lyckades slå pannan i knät så fick lite ont dock :/. Långeman den ovisa jäveln lyckades inte. HAHA.

Jag for till V-by för att handla present till mamma, det blev ett par ursöta silvriga blommor med en pärla i mitten. Haha likadana som jag köpte till Jossan. Sen så fyndade jag en leopardmönstrad sjal också på lidex. Supersöt och just nu agerar den bandana i håret på mig.

Kommentarer
Postat av: malle

din mor blir nog jätteglad för dom presenterna :)

2007-04-03 @ 22:05:30
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Elsa

Japp det blev hon :))

2007-04-03 @ 22:29:43
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: :O

malle?!?!?!?! :O!!!!

2007-04-03 @ 23:08:52
Postat av: Elsa

Nej det är inte Malle i vår klass:P

2007-04-04 @ 08:32:34
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0