Liista

Ja, jag är en sucker för listor.. Så här får ni, nu ska jag fixa mig en Bafucin :)


Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Logik, humor, står ut med mina konstiga upptåg och ska även kunna göra mig glad. 

Hur var du som barn? 
Blyg som attan, ju mindre jag syntes desto bättre.. 

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Vänskap! Men Vänskap är liksom Kärlek och tvärt om..

Vad kan man leva utan?
Döden?

Vilket är viktigast hos din partner?
Typ allt, hej jag är kräsen.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Typ lunch nån gång i veckan och kanske nån gång på helgerna..

Vad skulle du göra med ett friår?
Plugga i USA.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Kina, Thailand osv.

Hur svarar du i telefonen?
- Aaa, hej jag heter Elsa!

Är du pinsam på fyllan?
Här förblir vi nyktra och gör pinsamma saker ändåå..

Hur ser folk dig?
Glad , rosa och bitchig:P?

Människa som gör dig enbart glad?
Småkusinerna.

Värsta känslan?
Att inte kunna hjälpa till.

Favorit tv-program?
Grey's Anatomy.

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Olika beroende på humör. Men det inkluderar iaf stora mängder frukt...

När grät du senast?
Hmmm, när grät jag inte? Jag har varit rätt duktig på senaste veckan så senast var nog i måndags då jag fick tillbaka mitt matteprov.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Hmm, vet inte riktigt.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Jo faktist, jag skulle kunna vara en äkta rosa prinsessa.

När blir man vuxen?
När man slutar vara barn.

Vad tror du på?
Nalle.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Big Brother om något, haha jag skulle kunna göra dem lite lyckligare:P

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lyycklig.

Vad är lycka?
Vet inte riktigt, lycka går inte att ta på.

Vem var din första kärlek?
Hmm..

Vem har makten i ditt liv?
Hmm, pappa:P?

Har du någon dold talang?
Jag kan roa mig själv väääääldigt lätt, kan sitta i fem min och bara se om jag kan se min tungspets osv....

Har du mobbat någon?
Nej, jer er en snel menischa.

Har du någon fobi? 
Närå, bara några mindre psykproblem...

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Haha alldeles för mkt..

Har du snattat någon gång?
Noops, eller möjligtvis att vi räknade fel när vi köpte 200 tuggummin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0