Karusellen, garv och kroppsmålning

Gick upp tidigt, duschade, läste lite So och gjorde vanliga morgonsaker. Började med engelska i datasalen. Philip och jag srev ut fakta till vårat grupparbete, eller jag skrev ut och han pluggade SO. Sen var det so-läxförhör. Gick väl hyfsat.

Vi hade fysik i 15 min sen var det dags för alla nior att infinna sig på scenen för repetition. Det var nämligen "karusellen" idag. Karusellen=Vår skolas egna lilla uppträdandeeftermiddag. Vi nior sjöng nån sång med dans till sen hade lärarna fixat något, Sofie+co dansade, femmorna sjöng, högstadiekören sjöng falskt som vanligt..

Elevrådet var med på sitt hörn med en arga leken tävling. Max var kommentator och tjaaaaa han var lika rolig som vanligt. "Per han har en blick av sten, OCH Love...............Jaaa hela han är av sten..."

Skönaste var ändå när de fick börja använda händerna för att störa varandra. Love pekar fuckyou till Per och hela Ljushallen (vår aula) goes "Ooooooooooohhhh" (Per=vår klassföreståndare vs. Love=Svartrockare). Det är tyst i en halv minut tills Per gör exakt samma sak tillbaka. HAHAHA Fan jag typ låg ner på stolen och skrattade. Behöver jag nämna att även Love började asgarva och därför förloade?

Sitta bak med pojkarna är att rekomendera, ni anar inte vad jag har skrattat, inte minst när Malik tog sig en slurk av Gustafs Cola. Hahahaha..... Efter skolan satt jag kvar med Linn och Maya i bildsalen. Vi lyssnade på musik och jag målade hela Mayas armar FULLA med färg, sen tog vi även rygg och mage, Hahahaha. Kanske kommer bilder..

Kommentarer
Postat av: Gustaf

ASSHOLE!

2007-04-20 @ 21:16:18
Postat av: Elsa

SHITHEAD!

2007-04-20 @ 21:23:41
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0