JAG HAR BADAT

Towday var det nationella. Var inte så svårt dock mkt att skriva och räkna så jag räknar med många slarvfel.. Aja iaf efter så stack jag hem slängde i mig en tallrik yoghurt och sen ner med cykeln till Ängbyplan. Hämtade Adam som jag skjutsade till Islands så mötte vi upp LångPatrik och Gustaf.

Vi promenerade ner till Ängbybadet (nej inte Gustaf för han tog meine cykel) Väl nere så bytte vi om till badkläder och badade. Eller rättare sagt; Adam hoppade i och sen upp medan Gustaf inte doppade mer än fötterna. Jag däremot badade och simmade t.o.m! *stolt*

Izabelle och Nathalie kom ner, Izabelle, Långeman och Gustaf eldade lite saker sen gick vi upp till Dao som har stängt. Låg, satt, stod, hjulade osv på deras trädäck i några timmar. Gustaf passar VÄLDIGT bra i min BH, jag har för första gången åkt moppe (någonsin!!), Izabelle och Gustaf har jagat varandra medan Nathlie och Adam mest låg och solade.

Sen fick vi för oss att vi skulle bada igen (vem om inte Elsa förde det på tal?) doppade mig flera gånger *muymuystolt*. Väl hemma upptäckte jag en svagsvagsvag liiiiten solbränna. Är lite röd i ansiktet och på bröstet, FAN VAD HÄRLIGT!!

Passar på att slänga upp en video här också, har lyssnat på den massor senaste halvtimman.. (Dock lite pinsamt att jag lägger upp en video, tycker oftast att det är onödigt menmen, kolla på den om ni känner fört'!)

Kommentarer
Postat av: Izabelle

omg, dålig låt. Hennes gamla låtar är så gymt mycket bättre i jämförelse ;P

2007-04-28 @ 15:09:06
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Elsa

Men man kan ju inte jämföra hennes gamla med de nya ju, det är två helt olika saker.

2007-04-28 @ 17:24:20
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Adam Sandler

Hope you enjoyed your visit.

2010-02-08 @ 11:05:19
URL: http://adam-sandler.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0