Hemstudiedag och motion

Idag har vi halv hemstudiedag. Eller rättare sagt alla som har gjort nationella i eng. Annars får man göra det nu på förmiddagen. Så jag ska hinna med att platta håret för en gångs skull också, och typiskt när man har mkt tid så klantar man till mascaran så det ser ut som jag vet inte vad.

Aja idag "förtjänar" jag smink för jag har gått osminkad både igår och i lördags. Igå var en väldans nyttig dag, efter att jag hade planterat om blommor så tog jag cykeln  till Brommaplan för att posta ett vykort. Sen tillbaka till Islandstorget och köpte glass åt sjuka lillasyster.

Och jag var ändå duktig och stack ut och sprang i en timma en stund efter. Sprang två varv istället för ett och trodde jag skulle få betala för det i träningsvärk men jag känner ingenting. Hmm maybe it's the new healthy Elsa?! (till råg på allt så har mamma köpt hem nyttigt bröd så jag kunde inte käka mitt vanliga vita onyttiga bröd...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0