Gymnasieintagning, cp-klassen och grupparbeten

GAAAH, självklart är "gymnasieintagning.se" överbelastat så jag kommer inte in och kan se om jag kommit in eller ej. Idag var... jobbig. Min klass var mer cp än vanligt. Max som brukar vara söt har blivit extremt oförskämd och bara jobbig. Sen så självklart satt de och sjöng, hela klassen, för full hals igenom HELA svenskan. PALLA VARA NI!

Mest jobbigt ändå att de som vanligtvis klagar över "att folk har för högt ljud i mp3n" och nu förde de ett sånt jävla liv men då var det helt okey. SHUT UP BITCHES PLEASE!? Annars gick det väl rätt så bra, spanskan och engelskan gjorde vi inte så mkt på, datasalen is the shit!

So.n fortsatte vi nåt grupparbete om Burma, triist. Hmm men nu ska jag nog ta och göra lite spanska (varje gång jag skriver det ordet skriver jag "spanksta" HAHA. Torr humor)

Håller på med ett arbete om Bolivia. Fattar inte varför alla fucking lärare väntar med ALLA projekt tills nu sista månaderna i nian. Kunde ni kanske ha tagit det lite tidigare? Musikarbete, engelskaprojekt, spanska osv.. Elsa is going nuts. Till er i min klass: Ni behöver inte gå runt och känna er speciellt älskade...

Kommentarer
Postat av: teh monster guuuurra

:'(

2007-04-17 @ 17:28:07
Postat av: Elsa

Haha men Gustaf dig älskar jag ju alltid ;)

2007-04-17 @ 19:24:26
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0