Gnäll och gnat...

Man ska inte skriva när man är arg har jag lärt mig därför skriver jag först nu haha. Är så fly förbannad (haha roligt ord nu igen) på min klass. Palla att just vår klass ska vara så extremt bitchig. Haha aja men jag älskar er ändå (med vissa undantag...)

Hela mentorn gick åt att disskutera slagsmålet igår. Förlåt men varför bryr alla sig så mkt? Ja det var ett missförstånd inte mer med det? Näe för vi måste nöta in det ordentligt, strö salt i såren på de som tycker att det är jobbigt.

Sen är man ju lite tuff också som förklarar hur extremt jobbig killen var på vårat prov. Det faktum att alla tyckte han var skön och garvade är det ingen som bryr sig om. Man måste ju självklart berätta att han snusade under provet också eftersom det är SÅÅÅÅÅÅÅ relevant.

HAHAHA säger jag bara, fan vad patetiska vi är! Som om det förflutna kommer att ändra på sig för att A tycker ditt och B tycker datt. PALLA VARA NI! Det är dock lite roligt att lyssna på alla olika historier om vad som hände. en del säger att han grät andra att han skrattade.

Annars var väl dagen rätt normal, extremt seg dock. Känns som om jag har bomull i huvudet. Kan förmedla att jag tar August i armbrytning! Men nu ska jag kila och plugga genetik. Med musik också såklart, har kollat igenom lillasysters musikförråd och hittat en jättemysig låt

Jason Mraz - The remedy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0