Förskyld, ägg och ansiktsscrub!

Ja idag kan jag väl inte direkt påstå att jag mår så överdrivet bra.. Snorig, lite illamående (om gick över efter en stund :D), lite lätt huvudvärk och ont i halsen :-(. Mottot; om man rör på sig så man inte kan ta tempen på en så har man ingen feber! Det som inte mäts existerar inte!

Igår var jättemysig. Eller asså mådde väl inte på topp så fick lägga mig och vila då och då. Dock var minstingen Joppe sjuk och kunde därför inte närvara.. Vi målade ägg i massor, käkade ägg i massor, lekte blindbock, tog kort, letade ägg, ritade och gjorde allmänt påskiga saker.

Idag hade jag tänkt göra nåt nyttigt men min näsa säger nej. Det enda jag åstadkommit idag var att jag läste ut Djävulen bär Prada. Borde gå ut på en promenad men ingen som vill gå med mig (rättare sagt; jag orkar inte ringa folk), ville egentligen till Kista men orkade inte, imorgon kanske?

Skrubbade ansiktet för det var alldeles äckligt och fullt med blemmor och jätteporer. Måste verkligen rekomendera den 'scrubben', Nivea Visage washnrefine tvättpeeling. Jag har dock bara en liten förpackning så ska köpa mig en stor har jag tänkt. Sen borde jag köpa någon ny ansiktsmask då min lermasktub från Lumene börjar ta slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0