Varit duktig

Har vart ute och joggat precis. Förstår mig inte på folk som tycker det är skönt att jogga,
som Emil t.ex. han sticker ut å joggar några mil bara av ren vilja, mitt under sommarlovet. Vad är det för värld vi lever i :P?
Tycker det är fullkomligen pest att jogga; man blir svettig, man blir trött, det är tråkigt, slösar bort tid och sen så är det ju jobbigt dagen efter om man får träningsvärk.

Tidigare idag så var jag och Izabelle inne i stan, letade efter praoplats. Lättare sagt än gjort.
Inget café tar emot praoelever. Eller åtminstone inte två stycken.
Så det blir nog kanske bank eller hos min moster :-)
I värsta fall om jag inte hittar något så har man ju alltid pappa :-)
Men nu ska jag duscha. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0