Våra nagellack

Här har vi då mina och Izabelles mavala nagellack. Räknade nagellack i skåpet idag, 35 st tror jag det var. Å då tror jag ändå att några är bortappade. Måste sluta köpa nagellack..



Våra Mavala nagellack :)

Idag så har jag inte gjort så mycket. Vid halv 11 så cyklade jag iväg till farmor för att hon ville ha hjälp med att bära upp lite saker på vinden. Väl uppe på vinden hittade jag en jättefin väska som farmor glatt gav bort "ta allt du vill ha". Men kom på att det är bäst att "få" en väska i taget så man hinner glädja sig över den först. Bild kommer senare.


Kommentarer
Postat av: peter

varför sluta köpa nagellack?finns inget så underbart, jag har alltid målade tånaglar, just nu mavala-paris på dem. Vilka färger gillar du bäst?

2007-10-13 @ 23:10:25
Postat av: Elsa

Hahaha, SKITHETT!!

2007-10-14 @ 11:42:04
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0