Soff-letande

Har vart och kollat på soffor med mamma och pappa idag. vi hittade en som var jättemysig. Jag var inte så säker på färgen men mamma och pappa gillade den. Men sedan kom farmor över och pratade bl.a. om soffan och helt plötsligt så blev pappa asarg. Värsta utbrottet och stormade ner i källaren med orden "vi ska inte köpa någon soffa!!"
Så där satt jag, farmor och lillasyster helt chockade.

Annars har jag inte gjort mycket. Sov ut imorse till typ halv 10 eller något. sen har jag mest kollat på tv. Gick över till grannen för att få mina praopapper påskrivna. Ska nämligen praoa på Nordea vecka 45-46.
Helt perfekt :)

Sen har jag kommit att tänka på en av mina funderingsprojekt. ungefär någon gång i veckan så kommer jag på någonting klurigt att tänka på och det här har jag tänkt på i cirka en månad nu;
Har alla skyltdockor samma skostorlek och i sådana fall vilken storlek?
det brukar ju finnas olika stora skyltdockor och ALLA skyltdockor i Sveriga borde väl inte vara ifrån samma tillverkare?
Och om de har olika hur bestämmer man storleken på skorna när man ska ta fram dem. Provar man olika skor?
Argh kommer aldrig komma på någon lösning, lika bra att ge upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0