Skor :)

Idag var det som sagt arbetslagsdag : )
Var helt okey men lite långtråkigt efter ett tag. Å väldans blött...
Men ska inte ta med sig blomspray för att spraya på sexorna för då kommer man hem dyngsur....
så när jag kom  hem var jag tvungen att duscha igen :-/, vem vill gå runt med judarnvatten i håret :P
usch näj.

Sen åkte jag till vällingby och köpte nagellack :D:D, blev Mavala i färgen Malibu (dvs rosa).
Men självklart hitta jag mer än bara nagellack. Ännu en ny ring och ett mobilsmycke : ) Från Albrekts.
Fullständigt onödiga saker om man frågar pappa men enligt mig är det nödvändigt...
Sen var jag inne på din sko å provade skor. Så nu är jag helt inne på skor...


Skor :)



Jag provade skon i mitten. Den satt som gjutet.
Alla skor är från Wedins, Dinsko resp. Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0