Paddla med 8f

Imorgon klockan 12.00 ska vi samlas vid Brostugan för att åka ut och paddla. Hade inte tänkt att följa med först men Izabelle fick mig att ändra mig, till slut.
Så först "cyklade vi" (dvs jag cyklade och Izabelle satt på min lösa pakethållare) till Vällingby. Skulle kolla på stövlar och ankelboots, men självklart slutade det med att vi knallade runt på Lindex och köpte trosor (ovanligt, not!)

Köpte Sloggi Fruity hipster i tukost, mkt snygga :).
Sen var det hem och ta tempen, lite feber men skulle iväg och handla så sket i det. Så cyklade hem till Izabelle sen "cyklade vi" upp till Blackebergs centrum för att handla all mat. Massor med mat blev det.
Sen var vi runt i 6 olika affärer för att hitta marschmallows.

Sen cyklade jag hem igen för att packa. Så nu har jag med mig allt från doftljus (2 olika sortars doft såklart), mina rosa sidentossor, morakniv och idominsalva. En salig blandning/röra helt enkelt...

Nu ska jag iväg och packa ner snöra också. Imorgon kommer bli stressigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0