Madonnatracksuit

Gröna Lund blev det som planerat idag :D
Kusinerna kom hit vid 10 och vi åkte väl iväg vid kvart över 11.
Har åkt lite allt möjligt, åkte vikingagungan för första gången, uuurk vad illa jag mådde efter.
Fast inte lika illa som jag mådde när Izabelle tvingade med mig i Popexpressen, det är det värsta jag någonsin åkt. uuusch vad jag mådde illa, minst en halvtimma efteråt..
Aja mamma och lillasyster vann en varsin nalle puh, som mamma senare övergav till mig : ): )
Fick med lilla kusinen L upp i Frittfall också : )
Sen på vägen hem med tunnelbanan så mådde man ju självklart illa så klev av vid thorildsplan, sen Alvik och till sist Islandstorget : /


I fredags när var jag inne i Vällingby så kunde jag ju inte motstå att gå in på Hm och prova Madonnas tracksuit : )Byxorna satt väl sådär (tog en storlek för stora tror jag) men jackan satt faktist jättebra :D

Madonnatracksuit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0