Listat

Argh händer så mycket just nu. Inte fysiskt om man säger så men allt psykiskt är liksom lite skruvat. Tänkte att jag tar och laddar om batterierna med en lista som jag har hittat lite här och var;

HAR DU NÅGONSIN?

Ätit sushi:
Jag har ätit lite Sushi-ris, tror inte jag vågade smaka fisken.
Stått på scen: I skolan, men aldrig frivilligt.
Blivit dumpad: Japp.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Erhm, ja..
Klättrat på berg: Jorå om man räknar med varje sommar som vi klättrar omkring på små berg:P.
Sett vita huset: Noop, men på kort.

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt: Varmt, hatar kyla.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Regn, Jag älskar när det regnar men bara under speciella förhålladen.
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Åh, gillar båda. Men jag säger vår då...
Historia eller vetenskap: Både och, gillar logiken i vetenskap och att det är lätt med historia :P.
Matte eller engelska: Engelska, har alltid hatat matte.

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jorå, lite fortfarande kanske.
Vet den om det: Förmodligen...
Gillar någon annan dig just nu: Tror och hoppas inte det.
Vad tittar du på hos en man: Ögonen och håret

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal:
 Japp många, har vart ett annorlunda helg.
Kramat någon: Jossan, Izabelle, Mamma, Pappa, Sofie(?), Sanna, Emma, Camilla, Emelie,
 kan hålla på ett tag...
Kommit sams med dina föräldrar: Vi har faktist inte bråkat, inget större iaf.
Bråkat med en kompis: Nej, lite småtjafs här-å-var däremot.

GILLAR DU ATT
Ge kramar: Jag jag ÄLSKAR kramar,
Ge massage: Det beror väl på.
Gå promenader i regnet: Ja om det spöregnar å man gör det frivilligt.

ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Åkte båt å var på kollo :/
Svär du för mycket: Misstänker det :-/.
När duschade du senast: För ett par timmar sedan.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Jeansblå.
Vilken färg har dina underkläder: Just nu; rosa.
VIlken låt lyssnar du på just nu: Farmor som säger hej då till mamma :P
Vad är bredvid dig just nu: kinderäggs-suprises.
Hur ser ditt skrivbord ut: Stökigt.
Vad var det sista du åt: En chokladmuffin.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min nalle.
Har du en lavalampa: Har ingen just nu m
en har haft, står nog i källaren.
Hur är vädret just nu: Molnigt.
Vad gjorde du igår natt: Sov hos Jossan.
Vem pratade du sist med på telefon: Emil.
Vad gör dig glad: Mycket.

Vart skulle du vilja du åka...
för att shoppa: New York, London.

för att festa:  Kanske New york , OC, eller nåt varmt ställe med mkt folk på en strand.
för att ha sommar: Karnarieöarna, Galapagosöarna.
Vill du ha barn: Ja, två stycken. Först en son och sen en dotter.
Vad ska dom heta: Ingen aning.


Kommentarer
Postat av: Starpushingdaisies

Very Good!
I love it.

2007-12-27 @ 20:33:12
URL: http://starpushingdaisies.blogspot.com
Postat av: Ilyaslone

Very nice site. Well laid out.

2008-12-11 @ 08:09:50
URL: http://ilyaslone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0