Lista; för den som vill veta mer om mig..

5 saker du ser fram emot:
> Julen
> Polenresan
> Sommarlovet mellan första å andra ring
> Imorgon 
> Sommarlov

5 saker jag har på mig dagligen:
> Mina ringar, mina armband och mitt halsband
> Nagellack
> Bh och trosor
> Mascara (idag är dock ett undantag)
> Läppglans / Idomin

5 saker som irriterar dig:
> Min klass (spec. en tjej, lets call her äcklet)
> Krig
> Folk som tutar
> Intriger
> Mitt hår

5 saker jag rör varje dag:
> Mobilen och telefonen
> Tandborsten
> Mina smycken
> Nycklarna
> Nalle

5 saker du säger ofta:
> "Skit också"
> "Hej / Hejsan"
> "Gomorron"
> "MAMMA!!"
> "Guuud va fint / Gulligt / Sött"

5 saker du gör varje dag:
> Hatar / Älskar mitt hår
> Pratar med Izabelle
> Sitter vid datan
> Tänker och funderar
> Borstar tänderna

5 saker jag aldrig kommer sluta med:
> Fundera
> Älska nära och kära :-)
> Irritera mig på folk
> Sova med nalle
> Att le och skratta   XD

Kommentarer
Postat av: Tomanna

Your website is extremely interesting

2009-05-13 @ 14:16:03
URL: http://tomanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0