Laguna beach

Nu har jag precis ägnat några timmar åt att kolla på Laguna beach :D
Hittade en väldans massa avsnitt på Youtube. Ååå nu har man blivit helt förälskad. Favoriten är ju klar; Kristin Cavallari. Alla andra verkar tycka att hon är en bitch men jag gillar henne :D:D

Så nu så lyssnar jag på Hillary duff-coming clean eftersom hon har ju gjort låten som Laguna beach har som intro. Och självklart älskar man den (Fast den gillade jag faktist innan man bidde besatt också ;P)


Längtar som tusan till Izabelle... Hon är i typ Kalmar/Skåne eller nåt, på begravning :(. Misstänker att det är utav brist på Izabelle och glädje som jag har blivit sjuk. Eller så är det väl helt logiskt eftersom hela klassen e så jämrans varmblodiga å ska ha ALLA fönstrerna öppna hela dagarna. Ägnade halva so:n å svenskan åt att hacka tänder. Sen slumra jag lite också :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0