Kvällen

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, har vart ute och joggat, från och med nu följer jag Izabelle goda exempel och ska börja jogga några gånger i veckan.

Jag och Erik hållar på att försöka klura ut ett bra "schema" åt mig.
Måndagar, onsdagar och torsdagar ska jag springa. Klockan halv sju ungefär.
Vet inte om jag kommer att hålla det men Erik har lovat att "coacha" mig och tjata på mig så att jag sticker ut och springer. Annars brukar jag bara komma med dumma ursäkter för att slippa
T.ex. "Näe jag har ont i halsen nu när jag känner efter så jag ska nog inte springa"

Argh hatar när jag gör så, ljuger för mig själv.
Men nu så måste jag fortsätta läsa i engelska boken för att det är läxa till imorgon :/
Bara 30 sidor kvar :P
Läser just nu; "Go ask Alice"
En sann berättelse om en femtonårig tjej som börjar knarka. Ska skriva en bra presentation sen.

Kommentarer
Postat av: Remiamna

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-05-06 @ 10:50:40
URL: http://remiamna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0