Izabelle å Elsa

Idag så har jag vart i stan med Izabelle : ). Hade ju halv hemstudiedag och vad gör Izabelle och jag bättre än att shoppa?!
Men först var vi tvugna att gå av vid Thorildsplan där vi träffade Izabelles mamma, Izabelle tiggde pengar av henne och sedan bar det vidare till Hötorget.där gick vi av och styrde stegen mot BR-leksaker på PUB. Vår gamla praoplats :-), de hade glömt skicka in våra praolappar till SYO-tanten. så vi var där och fyllde i nya lappar, suck...
Sen var det åtminstone dröna runt i affärer som gällde; Zara, Lindex, HM, Wedins, Din sko, Ur&Penn, nån mer klockaffär, Debenhams, Cubus, ECCO, Skopunkten m.fl.
Som tur var köpte jag inte lika mycket :P

        - Rosa högtalare, Debenhams
        - Svarta stay ups, HM
        - Vit/rosa strumpebandshållare, HM
        - Rosa skärp, Wedins
        - Torrshampoo, Lee Stafford

Stay upsen och strumpebandhållaren är till skolfotot på tisdag. Spex ska det ju vara i nian och vi ska tydligen klä ut oss till pimps and hoes. Snacka om dum jag kommer se ut; genomskinligt leopardmöstrat linne, svarta stay ups, strumpebandshållare, rosa kjol(förmodligen genomskinlig den med) och rosa BH. Sen kanske Izabelle ska få fixa mitt hår, men bara kanske.




Izabelle
Izabelle sminkar sig (och gömmer sig för kamran) på Burger King



inne på skopunkten hittade jag massor med fina sko som jag vill ha : )
Ska åka till affären vid mammas å pappas jobb och inhandla dem däremot.

Kommentarer
Postat av: Richardalicia

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-06-24 @ 13:51:46
URL: http://richardalicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0