I'm bree?

Nu var man hemma igen, art ute lite med lite olika folk hit å dit.
Men det jag tänkte skriva om är en helt annan sak, känner du också att du har en yttre mask som skärmar av ditt riktiga jag med verkligheten?
Det har jag, jag lever i min egen bubbla. på utsidan så är den skinande, glittrig, rosa, snäll och väldans "välstädad".
 Men sen om man kommer in i min bubbla så märker man att det inte riktigr är som det verkar, det är inte lika rosa som på utsidan, det glittrar inget här inte, alla tavlor på väggarna hänger på sne och allt är bara allmänt kaos.
Man kan nog säga att jag är som Bree i Desperate Housewives helt enkelt. Jag har min idé om att min bubbla ska vara helt perfekt, fläckfri, inte ett endaste fel. Men när man kommer in så ser man hur söndertrasat allting egentligen är.
Det konstiga är det att jag gillar min bubbla, jag gillar att ha min mask som jag kan gömma mig bakom.


Kommentarer
Postat av: Amundhelena

I see first time your site guys. I like you :)

2008-12-18 @ 17:10:41
URL: http://amundhelena.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0