Fredag

Nu sitter jag här och skriver ett inlägg på Word så får jag föra in det i bloggen senare, mitt internet är helt dött. Dvs mer cp än vanligt…

Avskyr mitt internet. Aja idag har jag åtminstone inte gjort mycket, bokstavligt talat.

Först hade vi engelska som vi snackade bort, hann med att skriva av några gloosor. Efter det hade vi ”skolval”, så vi slapp SO:n. Vänta en timma och sen hade vi kemi, fast vi kom tydligen försent för att min klass är idiotisk. Kolla på film på kemin och sen får vår lärare för sig att vi ska skriva en massa, så då var det bara att gå upp till skåpet och hämta böckerna.

Sen var det till att vänta på att lunchrasten skulle ta slut, var allmänt jätteirriterad och förjävlig mot allt och alla. Tror tillomed att jag snäste åt Izabelle(!) Fy skäms..

Mattelektionen var tråkig som vanligt men piggades upp av skvaller från Max angående 9b:s paddling. De hade suttit och druckit och sen helt plötsligt hade gymnastikläraren uppenbarat sig så nu är det tydligen tveksamt om de får följa med på Polenresan. Jobbigt, vi hade tur vi, att vi inte åkte fast :P.





  

Saker jag HATAR just nu:

 

1. Min klass; Varför, varför, varför sätter man igång en lektion en halvtimma för tidigt? Så att alla som kommer i tid typ får sen ankomst. Så vi missade ju halva filmen å fattade nada. Asså orka min klass!!

Och hade vi satt igång i rätt tid så hade vi sluppit skriva nåt för det skulle vi inte ha hunnit. Uuuurk. Om någon behöver idioter så vänd er till mig så kan jag hyra ut min klass.

 2. Dagens avsnitt av Tyra Banks show; Satt och tittade på det förut idag. Älskar själva showen men idag så handlade det om bakterier. De finns typ överallt; handtaget på kundvagnen, bildörrshandtaget, biostolen, mattan, fjärrkontrollen, sockerskålen på caféer, bankomaten och för att inte tala om tandborsten! De testade även Tyras sminksvampar, det är nog en av de vidrigast saker jag har sett i mitt liv...
Sen fick jag ett utbrott eftersom jag insåg hur mycket bakterier jag hade omkring mig så tog fram mina desinfectionslappar. Tvättade musen, skrivbordet, av/på-knappen på datan, mobilen, papperskorgslocket och händerna. sen blev jag tvungen att ringa till Izabelle för att lugna ner mig lite, men då bidde jag tvungen att desinfektera hemtelefonen också...
Jobbigt, misstänker att jag nu har blivit värre. Jag som tidigare hade bättrat mig :/

3. När det är kallt; Jag vill inte bo här i Sverige det är så förbannat kallt jämt och ständigt. Ska man ut på kvällen så måste  man ju nästan ha långkalsonger på sig. Lite pinsamt ibland faktist, när jag kommer med vantar och halsduk till skolan så sitter alla andra där i linne och kjol. Jag förstår inte, är alla sådär hårdhudade?
Min klass är något extrem, och självklart är bästa platsen (dvs min plats) vid ett fönster. Jag sitter förfan och och hackar tänder ibland och alla andra typ "Fan vad varmt det är, det går ju inte att andas här inne!"
Jag skiter fullständigt om jag inte kan andas bara jag slipper frysa...

4. Att det är höst; Why?!
Jag vill ha sommar, året om. 24/7. Jag ÄLSKAR sommaren men resten av året är mest en väntan på att det ska bli sommar. Och nästga sommar ska bli ÄNNU bättre en denna. Mycket mer skoj hade jag tänkt mig, och sen ska jag ju börja "träna" nu så man kan gå i bikini nästa sommar. Och ska se till att vara brun redan i början av sommaren också :)
Egypten å sola i jul, sen Karnarieöarna på påsklovet och bli ännu brunare. Eller så brun man nu blir när man typ sover middag hela dagarna..

Kommentarer
Postat av: Catoingelin

Big tnks for interesting and useful site!

2009-03-24 @ 14:48:43
URL: http://catoingelin.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0