Fredag :)

Idag var det SO-prov, gick väl helt okey. Var som tur var inge nervös innan. Annars kan jag bli så nervös så att jag gråter. Det värsta var för ungefär ett år sedan, då vi hade matteprov. Dagen innan hade vi haft hemstudiedag så jag hade sovit his kusinen och följt med en dag i hennes skola. Vilket betydde ingen sömn alls. Och när jag sen kom hem kunde jag inte heller sova så när jag gick till skolan dagen därpå så var jag helt slut.
Men sista droppen var då alla på lektionen innan började fråga mig om provet. "Elsa hur gör man det", "elsa hur ska man göra om det är såhär då?!"
Jag kände inte för att svara på det men eftersom min klass är cp så nöjer de sig inte med att man inte svarar eller inte vet. Tills slut så bröt jag samman och grät igenom halva biologin och sedan igenom hela matteprovet.
Min lärare blev typ värsta rädd eller nåt och ville att jag skulle göra provet någon annan gång men jag gjorde det och sen gick jag hem och ringde pappa som fick prata mig ner till jorden igen.

Det dumma var att dagen efter fick jag reda på att jag hade fått ihop mest poäng i hela klassen. Bara ett par fel. Snacka om dumt..

Senare ska jag ringa till Jossan, vi ska förmodligen hitta på nåt kul senare ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Vetledaniela

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-10-07 @ 09:48:58
URL: http://vetledaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0