:(

Det blev inget ECCOs walkathon för mig och Izabelle. Vi kom försent (!)
De hade inte sagt vilken tid utan det stod bara "vi är där 09.30-21.00"-nånting. Argh blev väldans iriiterad. 50 kronor i sjön. Fast fick ju iofs en fulryggsäck, ett äpple och en flaska med vatten. Vanligt vatten :/

Aja så vi röstade på kackerlackor och sen tänkte vi gå in på NKs underklädesavdelning för att trösta oss lite. Men då dök Henrik upp som ifrån ingenstans. Så vi gick runt i lite andra affärer istället. Sen gick vi till Debenhams för att jag fullkomligen ÄLSKAR att gå runt där. Så jag dumpade dem på en puff och sen fick jag gå runt där en stund :D
När jag kom tillbaka var Izabelle borta, hon hade gått för att hämta Patrik som stod borta vid Kungsträdgården. När de kom tillbaka så gick vi i lite mer affärer och sen blev det MCdonalds å sen hem.

Väl hemma så fann jag ig allmänt irriterad på allt och ALLA. Spec. mamma och lillasyster. Så jag tog en promenad istället för att börja skrika på dem *duktig*

Och nu sitter jag här. Idag ska jag inte göra så mycket, ska städa rummet, sticka lite och kanske följa med mamma ner till skolan när hon ska rösta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0