YEAH, no more Love?!?!

Nu har jag vart och handlat igen :)
Fast bara småsaker. Köpte nya hörlurar som jag hittade för en tia, ett pedikyr-set och sen en liten grej till pappa som han ska få när det hände nåt speciellt :-)
Ska in till stan på fredag igen, lillasyster ville dela på en maskin som torkar naglarna fort. Så det ska in och inhandlas. Har även kommit på en bra idé om vad jag ska ge till den lilla när hon fyller år : )
Aja, jag och Ellinor åkte in till stan. Det var mysigt, lite som den gamla goda tiden..

Tidigare idag så gick ryktet att Love skulle hamna i lilla gruppen. Alla var typ jätteledsna utom jag *meanie*. Jag var rent utsagt Lycklig :D. Izabelle var helt förstörd eftersom det var "vårt fel". JAg var mest stolt, ååå vad glad jag var.
Sen visade det sig att Love bara drev med oss. CRAP. Jag som verkligen trodde på att vi skulle slippa honom. Och så hade vi matteprov också, gick väl sådär. Inte det bästa jag har gjort direkt.
Men nu ska lillasyster ha datorn och jag ska plugga eng och skriva en CD-recension :)

Kommentarer
Postat av: Runefride

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-08-12 @ 09:45:16
URL: http://runefride.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0