Welcome diabetes?

Snart ska jag ta min järntablett. Ska ta 2 om dagen, men de måste sväljas annars kan de typ fräta i halsen(!)
Disskuterade lite med mamma om mina blodsockervärden också. Såg ut som om jag är påväg att få för höga sånna. Dvs hello diabetes om jag inte skärper mig. Asså mitt liv suger. Jag käkar inte ens hälften av alla onyttigheter som alla normala tonåringar i min skola gör. Jag dricker inte läsk, äter godis kanske 1-2 gånger i veckan och då inte mkt, jämför man med resten i min skola som typ käkar godis så är det jävligt orättvist :(
Jag har alltid kollat vad jag stoppar i mig, det jag får i mig allt socker ifårn är typ frukt. Argh jag som ÄLSKAR frukt. minst typ 4 om dagen.
Men det positiva är att jag ska käka klementin när jag äter mina tabletter för då tas järnet upp av kroppen bättre : )

Kommentarer
Postat av: ..

kasta saker på lilla syster?? NÖRD

2006-10-21 @ 13:50:21
Postat av: Elsa

Haha hejsan lillasyster

2006-10-21 @ 17:56:39
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Olejeanette

Great page I will be a return visitor!

2010-05-19 @ 09:29:00
URL: http://olejeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0