Torsdag

Nu kommer uppgradering av min "hatlista"
Numera har en kille i vår klass puttat ner Love från toppen och övertagit den.
Killen är otrevlig mot mig för att jag ber Love att vara tyst på lektionen?
ORKA PATRIK
Aja, ska nog sluta prata med dem helt enkelt. Det är ju inte dirkekt så att jag förlorar någonting på det..

Sen orkar jag inte med alla dessa som inte fattar någonting. Just nu längtar jag till gymnasiet då jag ska gå på ett BRA gymnasium och slippa alla "MEN VADDÅ JAG FATTAR INTE?!?!"
Men tänk lite då. Det är jobbigast med dem som sitter längst bak och skriker för att få uppmärksamhet, då är men rent utsagt OHYFFSAD, OUPPFOSTRAD och helt enkel JOBBIG.
Aja nu ska jag lära mig mina gloosor i engelskan till imorgon. Har prov, så jag ska hinna med att lära mig alla gloosor till kl 16.45 då jag har kvartssamtal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0